< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

04/2008 (1)
03/2008 (1)
02/2008 (2)
01/2008 (1)
12/2007 (1)
11/2007 (2)
10/2007 (5)
09/2007 (3)
08/2007 (6)
07/2007 (7)
06/2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari-On/Off

Web Counter


KLIK za glasanje!!!

users online

Opis bloga:
Prstohvat realnosti, zrnce mašte =), mrvica smijeha, i sve to začinjeno žličicom neshvaćenog humora. Realno-ironičan pogled na svijet iz kuta jedne svježe jedinstveno blentave tinejđerice, te njene životne (ne)zgode.

About ja...
Ime: revolucija minus revo
Godine: 504 dijeljeno 18 minus 4 puta 4 plus 1 smijehsmijehsmijeh
Grad: Zadar
Mjesec rođenja: 7-7:7+7-3-5+4:4
Horoskopski znak: Blizanacrofl
Wolim:
- ČOKOLADU njami
- obitelj i frendove kiss
- ZACA EFRONAcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerek
- pivati (čitaj: maltretirati susjedebang)
- biti na internetu zubo
- šetati (čitaj: bauljati okolo ko muha bez glave)
- IMATI BLOG naughty (čitaj: pisati pizdarije)
- ići u školulazelazelaze (šta ste blenili?! zajebavam se...smijehsmijehsmijeh)
Ne wolim:
- ŠKOLU burninmadheadbangmadpuknuculudzijev
- licemjerje (čitaj: dvolične pizdune)
- neiskrenost u prijateljstvu
- kad najbolja mama na svijetu narušava svoje zdravlje belj(čitaj: smrad cigareta deaddeaddead)
- kad mi govore da se nezdravo hranim (čitaj: kad najbolji tata na svijetu serucka da jedem više čokolade nego mesa (a ko ne jede))
Slušam: ugl rock i R'n'B. i najbolju mamu i najboljeg tatu na svijetu (pogotovobelj)
Ne slušam: cajke i metallicudead
Naj pjevači: Zac, Rihanna, Avril, Toše, Elvis...........
Naj grupa: Queen, Pussycat Dolls, Black Eyed Peas
Naj pjesme: Humuhumunukunukuapuaa, Gotta go my own way, Work this out i Breaking free iz High School Musical, Don't stop me od Queen, Unfaithful od Rihanne.........
Mail/MSN: chupava_zd@hotmail.com ako vas što zanima nutzuboblablasmijehlud

Test - Koliko me dobro poznaš???

Simpa ljubavni kalkulator - Tko je stvoren za tebe i samo za tebe?

ovo sam ja smijeh
Glitter Maker


moj banner





Ostali postovi
povratak u život
post na brzinu
višestruki naslov - o mom skorom posjetu ugljanu / ja i sport / CoMe To ThE dArK sIdE.....wE hAvE cOoKiEs
štafeta i "par riči" za kraj
AkO jE šKoLa KrUh, ŽiVjElA gLaD!!!!!!!!!!!!!!!!!
incident u kinu (OPET) i kako sam provela božić
Šubi dubi dubi
pauza gotova
pauza
Toše
najveća svjetska diva i probavni problemi mog psa
jedan na brzinu
biseri naši svagdašnji
kako sam se danas nasrala...
reda radi.........
život ide dalje...........
najkraći post
u povijesti blog.hr-a

velika gospa i kupanjac
...:::*|*|*{'.'.]-&-[.'.'}*|*|*:::...
zna sli daprem alosex astet icit anju
mooooooooovie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
na pašmanu
J€D@N KR@TK! P0$T!CH
hehe.............jbš naslov
kad s mamom ideš u grad.....
živa sam
čuveni petak 13.
dubrovnik i split
just wanted to say...
without any special reason, just like
that...

pas je čovjekov najbolji prijatelj
ovo je za kiku
another izlet
izlet u sinj
pun kufer izleta
evo malo zagonetki...
VeSeLjE oBiTeLjSkOg PrIjEvOzA
burna noć... (nije preporučeno za
osobe sa slabim želucem)

u potrazi za savršenstvom
Prvi post...

evo vam Cbox opet ali nemojte se molin vas svađat








evo, ovako otprilike izgleda moj pas
SmileyCentral.com

...kad vidite na satu...
00:00=voli tvoju frendicu
01:01=očekuje ljubav od tebe
02:02=srest ćeš ga
03:03=misli na tebe
04:04=nikad te neće zaboraviti
05:05=igra se s tobom
06:06=voli tvoj osmjeh
07:07=vara te
08:08=ljubomora
09:09=krije da te voli
10:10=misli na tebe jedan plavi
dečko
11:11=danas ti je sretan dan
12:12=vratit ćeš se staroj ljubavi
13:13=crni dečko te voli
14:14=čeka te sreća
15:15=srami ti se prići
16:16=doći će do komplikacije
17:17=poljubac
18:18=voli tvoje oči
19:19=nešto krije
20:20=muči ga tvoj miran pogled
21:21=sviđaš se onom na koga
misliš
22:22=vidjet ćeš ga
23:23=želi hodat s tobom


evo vam malo smišnih sms-ova:

Prekrit ću cvijećem staze kojom se krećeš, posut ću medom put do tvoje kuće, bacit ću latice pod korake tvoje........jebiga.......valjda ćeš se na nešto poskliznuti......

THIS CAT IS CAT GOOD CAT WAY CAT TO CAT KEEP CAT AN CAT IDIOT CAT BUSY CAT FOR CAT 15 CAT SECONDS. Sad pročitaj poruku bez riječi CAT.

Htjedoh za Uskrs da ti pošaljem jaje, ono koje se prijatelju daje. Al se sjetih da mi prijatelj nisi pa ti šaljem ono što između jaja visi.

zna sli daprem alosex astet icit anju =P

Fuck is good, fuck is funny, but some people fuck for money. If you think that fuck is funny, fuck yourself and save your money!!

Anđele moj, kada ti se sklope okice i kad utoneš u san, doći ću ja sa nožem pa ćeš spavati kao zaklan!

Desna noga mi je Božić, lijeva mi je Nova Godina. Oš mi doći priko praznika???

JUČER JE NEBO BILO PRELJEPO, PUNO ZVIJEZDICA........NAJEDNOM UGLEDAH TEBE.........MOŽEŠ LI MI OBJASNITI KAMO SI LETJELA NA ONOJ METLI?!?!?!

Dođi da igramo šah, fali nam konj!

FFF00>Kad si bio mali, bio ti je prevelik. Sad kad si velik, on ti je premali. Što je to??? Prvo slovo k, a zadnje c................................... KREVETAC!!!!!

Dobra večer, ja sam vanzemaljac i živim u vašem telefonu. To što upravo stišcete su moja jaja. Sudeći po vašem osmjehu, to vam se sviđa, pa vas molim da nastavite.

Gurni ga jače.....to, to......uh još malo.......oh.......sad će.......SAMO ŠTO NIJE.......GURAJ JAČE......BRMMMM......USKAČI!!! YUGO JE UPALIO!!!!

A sad.......skini se, lezi, opusti se, nasmij se, raširi noge.........jer vrijeme je za.........................PAMPERS!

Ja bi se s tobom mazila, ljubila, nebo promatrala, zvijezdice brojala, ja bi s tobom vodila ljub....................imca u šetnju!

Lalalalalalalalalalalalalalalalalalala
lalalalalalalalalalalalalalala............. Šta gledaš, pjevaj!!!!!!!!!!!!!!!


Sjedim u travi s nožem u glavi, zmija me davi, jedu me mravi, sunce me grije, SUPER MI JE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Horoskop za 2008. godinu:
POSAO: zvijezde vam se smiješe!
LJUBAV: zvijezde vam se smiješe!
SEKS: zvijezde umiru od smijeha!!!


KAD BI JA BILA TI, A TI DA SI JA, JA BI TADA REKLA TEBI ODNOSNO SEBI DA JA, USTVARI TI VOLIM SEBE, TO JEST TEBE, OVAJ MENE.......JEBIGA, SJEBAH JA I TEBE I SEBE!

Zamišljam tebe i sebe daleko od svih... Čuje se šum vode. Osjeća se miris pokošenog sijena. Sunce prži naša znojna tijela...a mi i dalje okopavamo krumpir!


kad ću ja umrit smijehsmijehsmijeh

I am going to die at 93.  When are you? Click here to find out!

Free Music

Free Music


kjutiiiiiiiiiiii..........wink

utorak, 22.01.2008.

AkO jE šKoLa KrUh, ŽiVjElA gLaD!!!!!!!!!!!!!!!!!

Malo kasnim............zubo.............pardonček
A onaj prošli post sam napisala posli Božića, a tamo piše da je objavljen 19.12.
Al aj dobro...............lud
E moran vam ispričat kako mi je bilo na dočeku Nove!! Tribala san ja i ranije al jbg..............eek
Ugl bila san kući, najbolje mame i najboljeg tate na svijetu san se riješila beljzubonaughtysretanrofl pa smo nas 4 (ja, Ana, Valentina i Suzi) partijale njamipartysmokin heheh..........
Da ne duljin, igrale smo slipog mišabelj (ajme kako obožavan tu igrufino), pucale petarde, radile koktele (meni su smiksali Nestea, Fantu, Ožujsko, kečap i orahovacluddeadnut..........a baš je dobro ispalozubo............al nije alkohol za menenutnutnut), gledale film................svašta. neću spominjat moj pjevački pokušaj u duhu novogodišnjeg utjecaja u jedan ujutro nasrid ulice
Al bilo je preeeeeeeeeeeeeeedobropartypartypartypartypartyparty!!!
A kako i neće kad san starce odjbl hehe.............naughty
Legla san u 5 ujutrorolleyeszubobeljrofldeadeekyesnut te večeri.
I tako..............
Ajme škola počelatuzannocryyeseeknonobangburninmaddeadheadbangmadblablapuknucunamcorlud.....................za riknitbangbangbang
I krenila natjecanja. Iz matematike, hrvatskog, zemljopisa...............a mene svi profesori pilaju da iden. A kad san štreberica težadeaddeaddead štoš........................
Ajme kako bilo ludo na natjecanju iz zemljopisa.............isssseeeeeee..............mentorica nam bila jedna živčana profesorica iz druge smjene, pa su je izludili!!! A jednog je još tila istirati vanka koliko ju je iznervira, i uzela mu ispit, pa joj ga došlo ža, pa mu je vratila ispit, a on nije tija više ostat rješavat...............lud
Al na kraju je ipak osta do kraja.
I bila sam još na natjecanju iz hrvatskog, bila treća u školi i prošla dalje bangludnutheadbangburninmadmadblablapuknucu. Za riknit.
Ma bmk....................ionako ću popušit na gradskom smijehsmijehsmijeh.
U petak sam imala gradsko iz matematike..................nije da se volin hvalit al bila san prva zubo.................. I sad idem na županijsko...................ajoj..................dead
Gibam ja sad.........................pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiz ljudovi ostavljajte komentare
Pa-pa mahwavemah

P.S. Ovaj post sam objavila 27.01. a ne 22.01.

|Ne ustručavaj se iznijeti svoje mišljenje, ovo je slobodna zemlja 76| Samo za obožavatelje|Klikni za najorginalnije i najbolje dizajnove|

<< Arhiva >>